torsdag 23 maj 2013

Bidrag nr. 8

We are one var ledordet för ESC 2013 i Malmö och så dessa fjärilar... oemotståndliga! Det har inspirerat Marina Kjellberg som skickat in dagens bidrag. Så här skriver Marina:

Jag har inte sysslat med det här med scrapbooking så länge och det här med utmaningar har jag ganska nyligen hittat. Den här utmaningen var ju toppenkul, eftersom jag älskar allt som har med eurovision och schlager att göra.

När jag började fundera på mitt bidrag så kändes så klart fjärilarna som ett självklart val. Dock har det blivit många olika varianter och färger innan jag fastnade för dessa. Eurovision för mig är strålkastarljus, glitter & glamour, kärlek och glada färger! Jag tycker att jag fått med alla de elementen på detta kort.

Tack för ditt bidrag och lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar