måndag 20 maj 2013

Bidrag nr. 5

Nu har festivalyran lagt sig här i Malmö men vi fortsätter med vår tävling ett tag till och idag visar vi ännu ett bidrag! Det är inskickat av Ulrika "LillBlomman" Blomfelt. Så här beskriver hon sitt alster:

Mitt bidrag fick en ganska djup mening till slut. Jag är så stolt över Sverige och hur vi lever.
Att man valde att visa oss svenskar under showen på det sättet och visade övriga Europa
våra värdegrunder gillade jag massor. Särskilt när man läst om hur vissa länder protesterat
mot Finlands puss mellan två tjejer. Jag valde att inspireras av Yohio till min layout. Min lilla fyraåriga kille älskar honom. Trots att han inte vill ha rosa på sig för det är ”tjejigt” så gillar han Yohio med bling och rosa hår! Härligt!Jag vill uppmuntra min son att man får vara vem man vill och att det är okej! Jag har inspirerats av budskapet We are one, fjärilen, Yohios stil och färger.

Läs och se mer av vad Ulrika skapar på:
www.lillblommanskapar.blogspot.com
Tack för ditt bidrag och lycka till!

PS. Du som ännu inte skickat in ditt bidrag, du hinner, vi tar emot fram till 23.59 idag måndag 20/5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar