onsdag 22 maj 2013

Bidrag nr. 7

De vackra fjärilarna som var symbolen för ESC 2013 inspirerade många, bland andra Anna Johnsson som skickat in detta bidrag. Så här skriver Anna:

Jag använde fjärilar som symboliserar årets Eurovision. Men framför allt ville jag göra ett kort som utstrålar lite av den glädje jag kände under Eurovisionsveckan. Till min sambos förtret förvandlade jag vårt vardagsrum till Eurovisionsfest med glitter och paljetter under Eurovisionsveckan. Ungefär samma känsla försökte jag skapa på det här kortet - med ett färgglatt och glittrigt mönsterpapper samt glitterkantade fjärilar med skinande stenar. Eurovisionsveckan är över. Jag tackar Stämpelfabriken för utmaningen som förlängde festivalkänslan genom kortpysslandet ytterligare ett par dagar:)

Vill du se mer av Anna så besök hennes blogg: anna-pyssling.blogspot.se

Tack för ditt bidrag Anna och lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar