fredag 8 juni 2012

Sjung om studentens lyckliga dag !



Idag visar vi ett kort som skickades iväg tillsammans med ett presentkort till en studentuppvaktning som vi tyvärr inte kunde vara med på. Kanske inte ett traditionellt studentkort som alltid brukar gå i blått och gult men nästan... Jag valde istället lite turkosa och gula toner med lite rosa inslag :) Jag har använt mig av baksidan av Reprints papper "Pets" och sedan har jag smackat på med lite "biljetter" tårtpapper, stämplar, washitejp, nitar, band och blommor. På insidan klädde jag kortet med framsidan av samma papper och skrev en hälsning för hand. För att det skulle kännas extra festligt, som ju allt skall göra en dag som denna, dekorerade jag även kuvertet med matchande washitejp och turkosa stämplade studenthattar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar