måndag 2 april 2012

I stället för ett ägg...


Ännu ett alster i Colorbars underbara prickiga papper. Och för dig som inte gillar prickigt så har de jättefina matchande mönstrade baksidor också.
Denna gången har jag altrat ett alternativt påskägg åt minstingen i familjen. Jag gillar verkligen dessa "konservpaket" eller vad man nu ska kalla dem? Jag har öppnat en konserv i botten och diskat ur. Viktigt är att det är en sådan konserv som man kan öppna som en burkläsk i toppen. Annars blir det inte så enkelt att öppna den utan att förstöra dekorationen... hihi
Jag använder mig av en tupper ware-öppnare då det inte blir några vassa kanter utan det är enkelt att klistra tillbaka botten när man är färdig utan att det syns något.
Ha en bra början på påskveckan. Vi kommer att visa upp fler påskalster under hela denna veckan för att inspirera dig.
Vi ses snart igen!
L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar