onsdag 9 december 2009

Perfect Pearls !

Idag visar vi ett julkort som har ett par år på nacken:) I vår butik i Malmö har vi massor av julkort på hyllor och väggar och många av våra kunder har fastnat för just detta kort. Grunden till kortet är ett vitt papper som sedan färgats in med Distress Ink dynor (använd disksvampen) sedan är det stämplat med olika motiv (Vinterbyn, Liten snöflinga och Se det snöar) med en svart stämpeldyna och ovanpå allt är det penslat på med "Perfect Pearls" som ger ett fint skimmer över hela kortet. Det är sedan monterat på ett vitt kvadratiskt kort och lite silvirg snodd virades runt på sidan. Perfect Pearls finns i guld, silver och bronze.

1 kommentar:

  1. Anonym15:03

    Jag tycker absolut att ni kan visa "gamla" julkort. Jag tog fram och tittade på mina som jag gjorde på någon av mina första kurser och får än idag inspiration av dem.
    Hälsningar
    Ingrid

    SvaraRadera