fredag 9 oktober 2009

Underbar stämpel!

Kolla in denna Edith Piaf och Frankrike inspirerade stämpeln som just landat i shopen! Du hittar den här. Först stämplade jag stämpeln på ett vitt papper som jag sedan färgat in i en beigeaktig färg. Sedan har jag använt mig av lager på lager tekniken och min edgescraper och slutligen chalkat alla delar. Där är 4 lager ovanpå varandra innan jag slutligen monterat den ovanpå notpappret (som jag också färgat in - det var vitt från början) och banden. Slutligen har jag dekorerat med lite metalldekorationer samt satt ett genomskinligt plexiglas ovanpå Edith själv. Fjärilarna har jag böjt upp vingarna på så det ska se ut som de är på väg.
Jag tänkte önska en god vän en trevlig resa med detta kort :) Hälsningar L8
Klicka gärna på bilden för att se detaljerna bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar