fredag 10 juli 2009

Juli månads erbjudande


Hej!

Du har väl inte missat att du kan ta del av Stämpelfabrikens månadsbrev som skickas ut en gång i månaden? Nedan kan du läsa en del av månadsbrevets innehåll och vill du också få månadsbrevet skickat till dig så maila oss på info@stampelfabriken.com och uppge din e-postadress så lägger vi till dig i vårt utskick.

Juli månads erbjudande handlar om färger, inspireras av sommaren och välj dina favoriter, läs mer nedan.

I augusti/september sparkar vi igång våra kurser igen så håll utkik på hemsidan eller bloggen.

Vi har öppet hela sommaren med undantag för en vecka (25/7 - 1/8) så välkommen in!

MÅNADENS ERBJUDANDE

Passa på att fylla på med dina favoritfärger eller komplettera med färger som du ännu inte har. Versa Color finns i 76 olika färger och du kan även välja mellan 12 skimrande nyanser i de små Encore dynorna.
6 färgdynor för endast 100 kr
(Beloppet justeras manuellt i din beställning)

1 kommentar:

  1. Anonym12:40

    Fick inte rätt på beloppet där..det stod ordinarie pris hur jag än gjorde tyckte jag? Ändrade iofs mig och ville inte ha så många färger så det kvittade.

    Om man nu ska klaga lite tycker jag ibland informationen om produkterna är lite knapp i webbutiken. Ibland står det inte färg på tex korten och ofta står ingen storlek på tex stämplarna. Kan stå stor eller liten men inga mått.

    Annars är allt bra har precis lagt in min andra beställning!

    SvaraRadera