torsdag 17 oktober 2013

Snowflakes!

Bakgrundspapper "Snowflakes"

Textstämpel "If kisses were..."

Glitterlim på löven i tagen som jag delvis dolt då jag inte ville ha julkänsla utan vinter!
Så här ser tagen ut i sin helhet.

Oooooh vad det kliar i pysselfingrarna! I helgen ska vi iväg till Reprints ÅF-träff och gå på kurs med deras duktiga kursledare. Kände att jag var så ringrostig då jag inte pysslat på länge så jag värmde upp med ett litet vintrigt kort med en del av de nyheter som redan landat i butik. Fantastiskt fina julpapper som vanligt och en hel del nya fina stämpelmotiv. I helgen plockar vi med oss ännu mer av nyheterna till butik så välkommen nästa vecka och botanisera bland julens pyssel!
PS. Ni som hängt här länge vet att L8 brukar åka med på denna kursdag men som bekant är hon på varmare breddgrader... vi saknar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar