torsdag 27 september 2012

Ett "Krya-på-dig-dvd-kit"



I måndags var det så dags för min första kurs på Stämpelfabriken i höst. Som vanligt hade jag tre inspirationsalster med mig och detta var ett av dem. Alla fick göra ett sådant här dvd-kit, eller vad man ska kalla det. Jag tycker detta är en perfekt förpackning när man ska ge bort en dvd. Jag har gjort denna ifall mina barn skulle bli sjuka här i höst och de har en allmänt tråkig dag. Tänk vad kul att kunna plocka fram denna vid ett sådant tillfälle. Vem skulle inte bli frisk då?! På framsidan har jag stuckit ner två choklad och på baksidan har jag lagt ner en micropopcorn. För ska man ha filmvisning så kan man inte var utan popcorn, eller hur?!
Miia tog lite bilder från kursen och förhoppningsvis kan vi lägga ut dem i början av nästa vecka så ni får se några av kursdeltagarnas tolkning på denna vikning. Det pysslades med alla möjliga papper och det blev även Halloween- och julinspirerade dvd-paket. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar