torsdag 27 oktober 2011

Happy Halloween!!





För ett tag sedan hade jag en kurs på Stämpelfabriken i mitt favoritämne - kortvikningar :)
Detta var en av vikningarna som deltagarna fick testa och jag kan bara rekommendera er att testa den för den är så kul att göra. Jag vet inte vad denna vikning heter i original så jag har rätt och slätt kallat den för "överraskningskort" För det är verkligen ett överraskningskort. Ihopfällt är kortet 10 cm x 10 cm och när man fäller ut det så blir kortet 20 cm x 20 cm.
Då jag inte hittat någon beskrivning på nätet så har min namne och vår nya inspiratör här på Stämpelfabriken Lotta gjort en mycket pedagogisk beskrivning med bilder och text som ni kan kika in på här.
Ha en riktigt underbar Halloween med mycket bus... eller godis....!!!!!!
L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar