måndag 13 juni 2011

Grattis till studenter!




Det blev två studentfester för vår del förra veckan, den första skrev jag om i inlägget nedan och idag visar jag vad jag snabbt knåpade ihop till tvillingtjejerna Olivia & Filippa. Även här var det presentkort som gällde och de stoppades i en Marimekko burk eftersom jag inte hann dekorera några askar själv... Två lika kort blev det i lila nyanser med samma upplägg, dock inte helt identiska utan Olivia fick prickigt papper och band och Filippa rutigt papper och band. Inuti korten skrev jag texten med en vit penna, Sakuras Gelly Roll, den syns riktigt bra på mörka papper. Cellofan runt allt och matchande band och visp så blev det enkla men fräscha paket att överräcka.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina och somriga presenter! Fiffigt att använda Marimekko-burkar, som är så snygga i sig.
    Vad har du använt för "Grattis-stämpel"? Gillar den jättemycket.

    Må så gott!

    Kram Lindha

    SvaraRadera
  2. Tack Lindha,
    Stämpeln är från Reprint, artikel OM671 i vår webshop. Den har blivit en favorit hos mig:)
    Trevlig sommar!

    SvaraRadera