torsdag 21 april 2011

Kuckelikuuuuu och Glad Påsk!






Ett par snabba påskhälsningar hanns med till nära och kära som vi inte träffar denna påsken. Dessa underbara färgglada glitterpapper från Best Creations passar utmärkt till både påsk och vår tycker jag. När det skall gå snabbt plockar jag numera fram Memento dynorna i olika kulörer. Dessa ger kraftiga avtryck som syns även på mönstrat/färgat papper. PaperPens är också en ny favorit som jag duttar med flitigt som här runt kaninen. Sen kan jag aldrig låta bli att dekorera kuverten jag skickar korten i. Här fick det bli en söt påskkyckling längs kuvertets nedre kant i en grön nyans för att matcha. Om inte annat så tänker jag att kanske brevbäraren blir lite glad att dela ut ett annorlunda kuvert.
Vi önskar alla bloggläsare en riktigt skön och rolig Påskhelg! På påskafton visar L8 vad hon tillverkat åt påskharen så håll utkik!
PS. Under påskhelgen håller vi stängt i butiken i Malmö, välkommen åter tisdag 26 april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar