tisdag 15 februari 2011

Alla hjärtans dag - Tävlingsbidrag nr. 12




Idag visar vi upp det sista bidraget i vår tävling som är inskickat av Marianne Gille. Så här beskriver hon sitt bidrag:

Dagen till ära har jag gjort ett härligt chokladkort. Kortet är 12,5 x 7 cm.
Jag har dekorerat med blommor, blad och organzaband. På blommorna och bladet samt på hjärtana har jag använt 3D-lack för mer djupeffekt. Det härliga papprena har jag ruggat kanterna på för ett lite slitet intryck.
Jag önskar alla en riktigt fin Alla hjärtans Dag fylld av värme, kärlek och omtanke!

Ha en bra dag! :)
/Marianne
alias Sindra
Tack för ditt bidrag Marianne och lycka till!

2 kommentarer:

  1. Anne-Marie K18:00

    Marianne, ditt kort är ju heeelt fantastiskt!!! Du är bäst!!

    SvaraRadera
  2. Anonym09:33

    det var ju det kortet som pysseltagen i Örkelljunga lärde ut, snyggt

    SvaraRadera