måndag 20 december 2010

Ny variant på ljuskort



För er som inte vet vad ni ska ge bort ex. om ni ska iväg till jul så är här ett kanontips på en trevlig present. Detta ljuskort blir väldigt trevligt och uppskattat att ge bort som present. Det kallas för tea light card och om du vill testa detta så hittar du instruktionerna här. Jag har bl a använt reprints underbara collagestämplar på detta kort.
Själv har jag äntligen blivit klar med alla mina julkort och jag postade alla julkort tidigare idag. Det var verkligen en skön känsla.
Hur går det för er i julkortstillverkningen? Är ni klara eller kommer ni att sitta desperat uppe ikväll och under morgondagen för att slutföra dem? Själv ska jag unna mig att gå en marsipankurs ikväll som jag inte trodde jag skulle hinna.
Lycka till med era julkort.
L8

1 kommentar: