fredag 24 september 2010

S.W.A.L.K.




Ni har väl inte missat S.w.a.l.k.stämplarna som kommit till Stämpelfabriken???
De är helt underbara och texterna till är suveräna. Bara kolla in denna söta Farmor/Mormor stämpeln med texten: "Grandmas... are just antique little girls"
Detta är en födelsedagspresent till mina barns Farmor som ofta gör en rosa prinsesstårta på sin födelsedag. Jag tyckte detta var en kul variant istället för ett vanligt kort som man oftast gör.
En kompis till mig med samma namn som jag - Lotta - har lagt upp en jättebra beskrivning på hur man gör sådana här kortaskar. Jag fick dock modifiera storleken lite då min tårta inte fick plats i den asken... Vill du ha recept på denna tårta så finns den i boken: Virka amigurumi - söta små glädjespridare av Mia Bengtsson.
Ha en riktigt pysslig helg!
L8
PS Om du klickar på ex. bilden på Granmas... så kan du se hur jag har gjort ett eget hopprep till henne.

1 kommentar: