lördag 7 november 2009

Hanna och Baltsar


KAOS = Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
Jag smiter imellan julkorten med ett litet kort med Paperchills stämplar. Du har väl inte missat dem i shopen? Här har jag använt Hanna och Baltsar men eftersom jag inte ville ha en skäggig kille på mitt kort, så har jag tagit bort hans skägg och använt stämpeln ändå :) Jag gillar stämplar som du kan använda på fler än ett sätt. Själva kortet är ett sk file folder card och storleken är 10 x 15 cm och sedan är den biten du fäller upp 13 x 8 cm. Storleken kan du själv variera. Egentligen är tanken att man ska fästa själva kortet med stämpeln och sedan göra ett separat kort att skjuta in men för mig funkar det bättre med att använda magneter. Jag fäller in magneter under pappret där det står KAOS samt under det vita pappret där jag bara stämplat ytterkanterna för att kunna skriva min text.
Sedan har jag använt min L8 stämpel på baksidan. Detta är ett jätte kul kort att göra då man verkligen kan dekorera hela kortet. Om du vill se de andra korten jag gjorde i samma stil med denna stämpel så klicka här.
Ha en trevlig lördag! Hälsningar L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar