söndag 20 september 2009

Nya härliga julpapper!

Jag var iväg på scrapträff häromhelgen och då gjorde jag mitt första julkort för året av dessa underbara julpapper från Oslo serien Otroligt prisvärda! 30 kronor för 6 st 12x12" papper. De söta julbilderna har jag klippt ut från ett av papperna och använt på detta kortet. Notpappert är vitt från början och sedan har jag använt en beigebrun stämpel och färgat in det. Sedan har jag använt min edgescraper i kanterna och slutligen chalkat kanterna med en mörk ton av brunt. Jag har även gjort detta på bakgrundspappert som är baksidan på pappert med dessa söta julbilder.

Sedan har jag dekorerat med cremefärgade halvpärlor i olika storlekar och bruna pappersrosor.

Spetsen är arvegods från mina egna gömmor och den har jag sprayat med guldmist så det skimrar.

Skynda in i shoppen och titta på de nya julpapperna som kommit! Mer julpapper och blommor är på gång och kommer att läggas upp i shoppen efterhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar